?

Log in

 
 
21 July 2009 @ 02:05 am
LET ME SHOW YOU MY POKEMANZ  

...some of the names are for obvious reasons, i suppose.


Axel will make a bitchin' Charizard one day. >3


i called the Pikachu Roxas because he is adorable. and i use him all the time. so he and Axel are friends. i decided. >:[


Belle the Weepinbelle duh... even if it's not a very attractive pokemon, it was really the only name for it.


ah...Bruce Wayne the Golbat is the only non-KH name. oh come on, i had to.


Xion is a Rattata because i got a female and she was little and adorable but kicked ass anyway. Hyper Fang is a badass attack, yo. i almost hate to evolve her cuz then she won't be as cute. >/


my Geodude is Shenzi cuz it was a girl. i dunno how a Geodude can be female, but whatevs; it was hard to come up with a name. i wanted a male to name it Lexaeus, but eh. maybe i'll wait til i get a Ryhorn.


MARLUXIA IS A BYOOTEEFUL BUTTERFLY AND YOU KNOW IT.


Mickey and Minnie are my Nidorans, cuz when i evolve them, they can be the Nidoking and queen of my pokemanz. *shot*


i initially called the Pidgey Kairi, but then i decided Kairi had to be a water pokemon, so now it's a Wendybird LOL.


the Farfetch'd i got in a trade so i couldn't rename it. laaaame. wtf is a Ch'ding??


i know Paras is a bug and not a crab but it looks like a crab! look, he even looks like he's dancing! ...so his name is Sebastian.


guess what my female Sandshrew's name is. here's a clue: "...Marry the shrew...? The idea has merit!"


naming the Voltorb was hard, cuz 1.) it has no gender and 2.) Larxene is really the only electric element in KH. so i named him Ventus, after Roxas's other half in BBS...cuz the Pikachu is Roxas and they share an element. reaching, i know. >.>;


well you just don't get much more rock-headed than Riku.


Saix. because Mankies have horrible tempers and are known for...going berserk. XD;;


my Jigglypuff is named Sephiroth. I REGRET NOTHING.


even though Larxene is a lightning element, i figured Beedrill suited her better. she's no Pikachu.


i have two Magikarp--Mulan and Shang. they will evolve into badass dragons together and it's gonna be amazing, just you wait and see. i...i love dragon pokemanz. *A*

I'M GONNA BE A POKEMAN MASTRRRRRR!!!!1 this game is so addictive. and it's about all i have the capacity for when it's fifteen kersquillion degrees in the house. tomorrow i'm gonna see if there's wifi at the library or something so i can catch up on tags and read vel's app and send off more resumes and actually be productive instead of a mooshy puddle of blargh. SORRY FOR THE DELAY, KIDS. D:

ETA:

two adorable Vulpix are now mine as well! :D apparently the male ones are really rare, on top of Vulpix already being a rare appearance, so i caught one of each. and even though The Fox and the Hound isn't in KH, i named them Todd and Vixy anyway. ♥ oh my childhood~ Eve i caught two Lv.16 females and a Lv.16 male for you~ :D
 
 
 
{ サム }: axel::LOVEnatsu_kashii on July 21st, 2009 10:02 am (UTC)
dude, isn't naming things after KH characters the most entertaining thing in the world next to watching cats do crazy things?

...

i think it is. xD for god's sake, i named a FEMALE CHICKEN in harvest moon axel, a male cow ansem, the female cow alice, the horse (which hates me; it's fitting) is riku, the cat is kairi, the dog is roxas, the two ducks are donald and daisy...and the sheep is bob.

you make me want to rewatch old pokemon reruns when there were seriously only 150 to love~ my goodness, i hate all the pokemon after the originals. :| but that's just me.
➥《Nocturnal Flying Mammal》✈: axel you're kidding right?kawree on July 21st, 2009 11:41 am (UTC)
it really is. i can't wait to sit down and name all my comet goldfish after the Org. i have to figure out who's who. XDDDD

and A-FUCKIN'-MEN. i really don't like the new pokemon beyond the original 150 either. a few of them are kinda cool...


SO CUTE.

and man would i love a pimped out Eevee evolution squad...



ALSO ADORABLE.

the FR/LG legendaries are pretty badass too!

*A* i would looove a suicune. i have to catch it.

also Lugia's cool.


and this is precious. but probably not too useful.

but that's about it. the other like 400some new ones can take a hike. >:[
colorise: grass is greener on the other sidecolorise on July 21st, 2009 06:33 pm (UTC)
Boo i can't see the pixel images. ;3; *cries* I really like the Leafeon evolution. And... idk, there are some cute ones mixed in with their bizarre new ones. (Togekiss. Munchlax reminds me of the mini Totoro, and Luxio makes me think of Kimba. Chatot's cute, and there's some slug pokemon that actually make me like bugs a little. And. Idk, they're mixed in there but few and far between.) o_o; But like... so many of them don't actually look like anything recognizable, or have these weird markings on them all over the place, or they're made to look vicious (some of them just seem to have really poor design... and for that matter, do we really need to redo bee-pokemon 2+ times?)... I dunno, I really wish they'd mix in the pokemon from the earlier games better with the new ones. Like. It might be cool if one of the new games was a real compendium featuring all of the old school ones in addition to the new ones. I've always disliked that they moved off a bunch from the old ones to make room for the new ones so you had to own the old games and trade to get them. Though I guess that's partially how they make more money.

Anyway. Keeping my fingers crossed that you can find a library to catch up on tags/logs and get your resume stuff done. Have you tried asking Eve or checking online for public libraries in the area? I'm sure google maps can help! \o/
Kim: Luke-- Winner ischokethewind on July 21st, 2009 10:04 am (UTC)
Paras is a bug?

Oh.. my..god. You just..blew my mind.

But oh my god, you're making me want to play Pokemon again so bad!! It's been sooo long. God. I wonder if I even still have my Green game. I was a badass, I had all 150 (god when there were only 150) and was a Master and mine were all badass and at level fifty.. my team was Jolteon, Gyrados, Raichu, Pidgeoto, Charizard, Venusaur, and I think Rapidash and Moltres subbed for each other. God. The memories. xD
➥《Nocturnal Flying Mammal》✈: JOYFUL MANTIS IS JOYFULkawree on July 21st, 2009 11:43 am (UTC)
i love Gyarados so hard. *A* i used to play the card game with my sister all the time and i pwnd her with my water deck. XD
Kim: HIMYM- Boys are justchokethewind on July 21st, 2009 12:21 pm (UTC)
It was painstaking getting my goddamn Magikarp up there but I kept at it! He did pwn hard. I actually think I had a Lapras on my team too.

I saw your Lugia above and fwee, oh man, it makes me want to go and watch that movie again. I wrote goddamn fic for that movie. xD
hcb_chibi: story of my life except i suck at solitahcb_chibi on July 21st, 2009 02:53 pm (UTC)
*blinks* I wanna play pokymons now... I'll have to dig out my old, triple-hand gameboy color and quadruple-hand pokemon yellow cartridge. I pined for eight years for that game and my brother gave it to me out of pity. And now I barely play it. T^T

Of course, now I'm considering restarting my game so I can have my pikachu be Roxas. >>;;

Good luck with the library wifi!
✲ a few 𝖒𝔞𝖌𝔦𝖈 tricks ✲: [Poké] ♥ dragonairsira on July 21st, 2009 08:24 pm (UTC)
I love Shenzi and Sephiroth, dude.

Dragons have always been my guys. I love them all so much. And honestly, the next generations aren't so bad if only for like. Altaria and Flygon and Milotic (who isn't a Dragon-type but close enough) and GARCHOMP RARGH. And there are plenty of others you tend to grow fond of after a while, since it's not really as if they get completely retarded (Luvdisc and Nosepass aside :|;) BUT I won't sit here and try to convert you into liking them, ahaha. I only really started off branching off from the 150 because my first game was Silver, so for me it's always been... the original 251. 8D

What game are you playing, anyway? :o

Edited at 2009-07-21 08:25 pm (UTC)
➥《Nocturnal Flying Mammal》✈: my pokemanz. let me show you them.kawree on July 22nd, 2009 02:22 pm (UTC)
i;m playing Leaf Green. :D those guys are kinda cool! and it's less that i'm like NO, ONLY THE ORIGINAL 150 ARE THE TRUE POKEMANZ, i just....eh. the new ones don't have the same charm as the old ones, IMHO. it's not gonna stop me from catching them. XDDD
Quistis88quistis88 on July 22nd, 2009 02:34 am (UTC)
LOL @ your Sephiroth, sensei. XD This list is awesome.
➥《Nocturnal Flying Mammal》✈: WAFFLES.  FUCKYEAH.kawree on July 22nd, 2009 02:23 pm (UTC)
DESH! YOU LIVE! :DDD how the heck are you??